loading...

برترین مرجع تخصصی فرش ماشینی در ایران

به برترین مرجع تخصصی فرش ماشینی در ایران خوش آمدید.

بازدید : 102
يکشنبه 28 آذر 1400 زمان : 21:27

با این پردازنده کریستالی هر فرم تصویر، فرکانس صوتی، رنگ های به کار رفته در متن تصاویر همگی مورد تجزیه وتحلیل قرار می گیرند و در نهایت تصاویری زیبا و هماهنگ با صدا را دریافت خواهید کرد. شرکت سامسونگ در زمینه تصویر برای تلویزیون سامسونگ 65AU7100 امکانات زیادی قرار داده است و مهم ترین آن ها استفاده از پردازنده ای فوق العاده می باشد. همان گونه که در بالا گفته شد تلویزیون سامسونگ 65 اینچ AU7100 از جدیدترین ساخته های شرکت سامسونگ است و از سری 7 این کمپانی به شمار می آید. پردازنده‌ی مورداستفاده در تلویزیون AU7100 پردازنده‌ی پرقدرتی است که کمپانی سامسونگ روی محصولات خود استفاده می‌کند. محصولات این فروشگاه اصلی و اورجینال بوده و رضایت مشتری مورد توجه می باشد. ویژگی Brightness Detection در این تلویزیون نور محیط را اندازه می گیرد و متناسب با آن روشنایی دستگاه را تنظیم می کند.

تلویزیون‌های ای‌یو 7000 سامسونگ و پشتیبانی از زبان فارسی

روشنایی تصاویر یکی از مهم ترین معیار ها برای اندازه گیری کیفیت تصاویر در تلویزیون است که PurColor با افزایش غلضت رنگ های نمایشگر روشنایی و دامنه رنگی تصاویر را افزایش می دهد و در نهایت به بهبود کیفیت تصاویر کمک می کند. در سال 2021 سامسونگ از ضخامت تلویزیون‌های خود کاسته است اما این قضیه باعث نشده است تا نسبت به استحکام و کیفیت آن‌ها بی تفاوت باشد بلکه بهترین قطعات را برای ساختن آن‌ها در نظر گرفته است. این تلویزیون جزو محصولات بالارده سامسونگ در سال 2021 می‌باشد که از طراحی شیک و بدون عیبی بهره می‌برد.

در این تلویزیون اسمارت از وجود خطوط باریکی در اطراف نمایشگر استفاده شده که علاوه بر زیباتر کردن تلویزیون باعث می‌شود تا مخاطبین محتواها را در ابعاد بزرگ‌تر مشاهده نمایند و تجربه دیداری همه جانبه و کامل را داشته باشند. با استفاده از تکنولوژی ها و فناوری های مختلف تا حدی که امکان دارد طیف بسیار گسترده تری از رنگ‌ها را نمایش دهند و در نتیجه یک تلویزیون هرچه رنگ های بیشتری را نمایش دهد تصاویر با کیفیت تر و زنده تر و واقعی تری را به کاربر ارائه می‌دهد. سامسونگ هم در تلویزیون ۶۵AU7100 از تکنولوژی های‌ مانند Pure Color برای این منظور‌ بهره گرفته است.

اول اینکه بسیار اسان تر می توان آن محتوا را با دیگران به اشتراک گذاشت و دیدن محتوای پخش شده برای دیگران در تلویزیون بسیار راحت تر است. چون توان صوتی آن 20 وات است و ممکن است از نظر برخی افراد چندان زیاد نباشد و یا مناسب جشن و مهمانی های بزرگ نباشد. برای این که با ویژگی ها و قابلیت های بیشتری از این تلویزیون آشنا شوید، در ادامه باژیارکالاهمراه باشید. برگ و باد یک فروشگاه خرید آنلاین با نماد اعتماد الکترونیکی بوده که با تلاش و همکاری افراد زیادی در پنج زمینه مدیریت، تولید محتوا، فروش محصولات، تبلیغات و ارسال کالا فعالیت داشته و نام خود را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های موجود ثبت نموده است. اگر قصد مشاهده فیلم و سریال را داشته باشید، قابلیت Film Mode در کنار شماست.

مشاهده تصاویر با رنگ های عالی

شیارهایی برای مدیریت بهتر کابلها درون پایه ها ایجاد شده و از آشفتگی جلوگیری می کند. با اتصال تلویزیون به دیوار می توانید نمایی مدرن به منزل خود بدهید. ضخامت تلویزیون باریکتر شده و پشت آن بسیار صاف و یکنواخت است که سبب اتصال راحت تر به دیوار می شود. بدنه باریک این محصول نشان از زیبایی ظاهری آن دارد و به ضخامت کمی مجهز شده است. با وجود ضخامت کم بدنه با نصب تلویزیون بر روی دیوار شاهد یک اثر هنری خواهید بود.

تلویزیون ال جی C1 سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های 2021 ال جی محسوب می شود. تلویزیون ال جی سی 1 برای استفاده های حرفه ای مانند بازی کردن و تماشای فیلم کاملا مناسب است. سامسونگ AU7100 یک تلویزیون زیبا است ، مخصوصاً برای مدل های سطح پایین. شکل ظاهری آن بسیار ظریف و پیچیده است و حاشیه های بسیار نازکی در صفحه نمایش نیمه براق آن وجود دارد.

این تراشه در طی فرایندی پردازش تصاویر را انجام می‌دهد بدون اینکه کم و کاستی در کیفیت آن‌ها مشاهده شود. حضور این موتور پردازشگر محتواها را با پیکسل‌های دقیق و با رزولوشن بالا و رنگ‌های شاداب و فریبنده و زنده به معرض دید می‌گذارد. این تراشه تصاویر را تقویت می‌کند بدین وسیله محتواهای غیر ۴K نیز تقویت پیدا می‌کنند و با کیفیتی برابر ۴K نمایش داده می‌شوند از این طریق مخاطبین می‌توانند در هر شرایطی صحنه‌هایی با کیفیت بی‌نظیر را مشاهده کنند. البته باید به دیگر توانایی‌های تراشه کریستال ۴K اشاره کرد که باعث از بین رفتن ناخالصی‌ها و نویزهای داخل تصاویر می‌شود، بدین وسیله صحنه‌ها با خلوص کامل و بدون هیچ بریدگی و ناخالصی و به صورت پیوسته و روان و شفاف ارائه داده می‌شود. در نهایت، آنچه در سایه یک فیلم ترسناک در کمین است را کشف کنید یا شاهد زیبایی واقعی یک صحنه نور خورشید باشید.

حاشیه های اندک تلویزیون زیبایی سیستم را دو چندان می کند و فضای بیشتری برای ارائه ی محتوا در اختیار شما قرار می دهد و همچنین باعث می شود که شما آسان تر روی محتوای در حال نمایش تمرکز کنید . بر روی این دستگاه 3 پورت HDMI , دو پورت USB , پورت LAN و ورودی RF برای اتصال از طریق کابل تعبیه شده است . این تلویزیون دارای ابعاد 145.3 x 83.8 x 12.2 cm و وزن 25 کیلوگرم است و می توانید آنرا با استفاده از دو پایه ی مثلثی شکل ساده روی میز قرار دهید .

فناوری های ارتقاء تصویر تلویزیون Au7100

با قابلیت Pure Color در تلویزیون سامسونگ، تصاویر واقعی و واضح را درهر فریم احساس کنید و در دنیای رنگارنگ غوطه ور شوید و لحظات شگفت انگیزی را تجربه کنید. این قابلیت خلوص رنگ ها را افزایش می دهد و تصویری بسیار طبیعی را در جلوی چشم کاربر قرار می دهد. همچنین این قابلیت باعث می شود هر رنگ در هر فریم خودش به طبیعی ترین شکل ممکن نمود پیدا کند و تصویری بسیار ایده آل در اختیار کاربران قرار گیرد.

خرید تلویزیون سامسونگ 65au7100

تا به حال تجربه ی بازی با تلویزیون را داشته اید؟ اگر جواب منفی است اصلا نگران نباشید چون حالا می توانید این تجربه را کسب کنید. تلویزیون سامسونگ65AU7100امکان این را به شما می دهد که از بازی دلخواهتان با بهترین کیفیت نهایت لذت را ببرید. فروشگاه تاس ماس یک فروشگاه جوان در جهت فروش لوازم و ملزومات خانه ، من جمله لوازم صوتی و تصویری ، لوازم آشپزخانه ، کولر و ... شرکت سامسونگ در تلویزیون AU7100 از فناوری جدیدی بنام تکنولوژی Q-Symphony Lite رونمایی کرده است که در جهت ایجاد بالاترین هماهنگی صدای پخش شده از تلویزیون با ساندبار متصل به این تلویزیون است .

ظرافت طراحی Au7100 از زاویه ای دیگر

اتصال گوشی های همراه و کامپیوتر و لپ تاپ به تلویزیون و اشتراک محتویات درون آن ها یک سرگرمی لذت بخش است. می توان عکس های یادگاری موجود در این دستگاه ها را در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون تماشا کرد و لذت برد. هم چنین، می توانید کیس کامپیوتر، ماوس و کیبورد را به تلویزیون وصل کرده و از انجام کارهای مربوط به پروژه یتان در یک نمایشگر سایز بزرگ حسابی کیف کنید. برای این که به روشی آسان و در زمان کمی بتوانید محتویات گوشی را در نمایشگر تلویزیون به نمایش بگذارید، قابلیتی به نامTap View در تلویزیون 65 اینچ AU7100 فراهم گشته است.

تلویزیون فوق العاده سامسونگ از طراحی بی نهایت عالی و بی‌نظیری بهره مند می‌باشد که با هر نگاه تمامی بینندگان را مجذوب خود می‌کند. این جعبه جادویی به محض ورود به بازار جهانی با ظاهر زیبایش توانست طرفداران و علاقه مدان زیادی را به خود جلب نماید. این محصول مدرن 65 اینچ AU7100 که از مدل‌های 2021 سامسونگ است قادر است دکوراسیون خانه شما را جذاب تر از قبل نماید. همچنین تلویزیون سامسونگ 65AU7100 فوق العاده با قاب بی ‌نهایت باریکی که دارد دورتادور صفحه نمایش تخت خود را احاطه نموده و جذابیت خاصی را به وجود آورده است. باوجود باریکی و ظریف بودن قابآن از استحکام بسیار زیاد وعالی برخوردار می‌باشد و از لحاظ نمای ظاهری نیز بسیار خارق العاده می‌باشد. این تلویزیون صفحه بزرگ سامسونگ دارایپایه‌هایی بسیار ظریف و زیبای دوشاخه ایمی‌باشد که به پایه های مدل قبلی خود شباهت دارد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
به برترین مرجع تخصصی فرش ماشینی در ایران خوش آمدید.
آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 13
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 364
  • بازدید سال : 1972
  • بازدید کلی : 103431
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی