loading...

برترین مرجع تخصصی فرش ماشینی در ایران

به برترین مرجع تخصصی فرش ماشینی در ایران خوش آمدید.

بازدید : 27607
سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 زمان : 13:30

فرش نگین مشهد هلال برای راحتی شما عزیزان خرید قسطی فرش را در نظر گرفته است. شما خریداران می توانید از شرایط اقساط ۳۶ ماهه بدون پیش پرداخت و ضامن استفاده کنید و تا سقف ۵۰ میلیون تومان خرید خود را انجام دهید. برای دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تماس ۰۳۱۵۴۷۶۰۷۸۰ و ۰۹۳۹۳۶۱۸۱۸۳ یا شبکه های اجتماعی با ما در تماس باشید. برای خرید اقساطی فرش می توانید به صورت حضوری در نمایشگاه فرش نگین مشهد هلال واقع در شهرستان آران و بیدگل و یا مراجعه به نمایندگان ما در شهرستان ها اقدام به خرید خود کنید.

همچنین برای آسایش شما امکان خرید اینترنتی فرش نیز محیا گردیده است. تفاوت خرید اقساطی فرش با خرید نقدی در خرید نقدی فرش شما از تخفیف بیشتری برخوردار هستید و در خرید قسطی فرش حداکثر با توجه به زمان اقساط که ۳۶ ماهه است شامل افزایش ۱۵% می گردد. همچنین از این مزیت برخوردارید که فرش قسطی خود را بدون پیش پرداخت خرید می کنید و ماهانه با پرداخت مبلغ کمی از فاکتور خود از آسایش بیشتری در خرید فرش برخوردار می شوید.

برای اطلاع از قیمت فرش نگین مشهد هلال می توانید با ما در تماس باشید. پس باید بتوانید عدد تراکم فرش را تشخیص دهید. مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: تیم دوچرخه سواری «غریب الغربا» پس از ۱۰ روز رکاب زنی و طی مسیر یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر به شهر مشهد مقدس رسید. یک اقلیم شناس گفت: علت بروز سیل مشهد اردهال تجاوز به حریم رودخانه است. هنگامی که کانونیسازی درونی است، «نقطة جهتیابی اصولاً با یکی از شخصیّتها مرتبط است. قتلگاهی که بیش از ۱۳۰۰ سال است، نمایی از حماسه و عرفان را به نمایش میگذارد تا با مراسمی آیینی خونخواهی نخستین سفیر ولایت در مشهد اردهال زنده شود. به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد اردهال کاشان ضمن اشاره به شهادت دکتر مصطقی چمران اظهار داشت: امام راحل در سال ۱۳۶۰ دستور تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی را صادر کردند اما امروز این سازمان که می توانست بیشتر و بهتر از آن عملکرد بهتری را داشته باشد چرا که تحرک و تبلیغات نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر عهده دارند چرا که تنها ۶۰۰ طلاب کاشانی و آران و بیدگل در قم مشغول به تحصیل هستند و لازم است تا زمینه حضور این افراد در مساجد منطقه فراهم شود.

در سراسر دنیا چه بحث فرش ماشینی باشد و چه بحث فرش مشهد ، تمام تمرکزها به سمت ایران معطوف می شود. در این مطلب کوتاه ، کمی بیشتر با فرش ماشینی و انواع مختلف آن و نکاتی برای نگهداری هرچه بهتر آن آشنا می شویم. وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: جنگ تحمیلی پایگاه و مدل موفق مقاومت در جهان شد و ما با این اقدام درسی پیش روی جهان گذاشتیم به نحوی که می توان با اتحاد و با دستهای خالی نیز در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستاد و پیروز شد. ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها - به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجتالاسلام مهدی سلیمانی بعد از ظهر امروز در آستان علی بن امام محمد باقر (ع) مشهد اردهال کاشان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس به معنی دفاع جانانه از کربلا و حفاظت و حراست از خون سیدالشهداء (ع) به واسطه غیرتمندان در زمان غیبت امام زمان (عج) است. ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها - سیدجواد ساداتی نژاد در حاشیه مراسم قالیشویان مشهد اردهال در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه مراسم قالیشویان در مشهد اردهال کاشان نشانه بیعت مجدد مردم دیار سیلک است، اظهار داشت: این آیین نشاندهنده دفاع مستمر مردم منطقه کاشان از ولایت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ناصر رفیعی در مراسم سنتی مذهبی قالیشویان مشهد اردهال با بیان اینکه امام باقر(ع) دارای هفت فرزند بود،اظهار داشت: تنها فرزند آن حضرت که همنام با جد بزرگوارش امام علی(ع) بود و در تمام کتاب های معتبر اسم ایشان به عنوان فرزند بلافصل امام باقر(ع) نام برده شده است، همین امامزاده ای است که در مشهد اردهال مدفون شده اند. به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی سلیمانی شامگاه جمعه در جمع عزاداران حسینی با بیان اینکه در برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالیشویان کاشان کمبودهایی وجود داشت، اظهار داشت: مسئولین باید از هم اکنون برای سال دیگر به فکر ارائه راه حل هایی برای رفع مشکلات مردمی باشند که از گوشه و کنار ایران اسلامی برای شرکت در این مراسم بزرگ به مشهد اردهال سفر می کنند. همزمان با آیین سنتی مذهبی قالی شویان مشهد اردهال، مسابقه عکاسی با عنوان «حماسه اردهال» برگزار می شود. ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها - به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، مراسم سنتی مذهبی قالیشویان مشهد اردهال کاشان در سال جاری با سخنرانی حجت الاسلام ناصر رفیعی، استاد حوزه و دانشگاه و مداحی حاج اسماعیل اخباری و سیدرضا نریمانی و اجرای محمدرحمان نظام اسلامی برگزار شد.

اگر از دوستان و آشنایان خود دربارهی خرید فرش سوال کنید، مسلما یکی از قدیمیترین و ارزانترین مکانهایی که به عنوان بازار فرش ماشینی تهران، به شما معرفی خواهند کرد، بازار بزرگ در منطقه ۱۲ تهران است. کاخ خشایارشاه در لاریسا دارای پلانی مربع­شکل با یک ایوان ورودی است که با چهار ستون سنگی با پایه­ستونهای گرد تزیین شده است. یک فرش شش متری معمولا برای چنین فضایی مناسب است تا پشت مبل در لبه فرش قرار بگیرد. امام جمعه مشهد اردهال کاشان ضمن تقدیر از عملکرد قوه قضاییه در برخورد با مفسدان گفت: اقدامات قوه قضاییه سرلوحه دستگاههای اجرایی قرار بگیرد. آثاری که از این شرقشناس در دسترس باقیمانده، معرف دید دقیق وی در ژرفای اندیشه مولانای بزرگ بلخ است؛ و مرحوم «عبدالباقی گولپینارلی» از مولویشناسان و شارحان با اعتباری است که مولوی و آثارش را به جوامع ترکنشین معرفی کرد و شرح عالمانهای از مثنوی معنوی به زبان ترکی پرداخت که در خور تقدیر و تمجید است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی سلیمانی در خطبههای این هفته نماز جمعه مشهد اردهال کاشان ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم در مراسم لیالی قدر آستان علی بن امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: خوشبختانه مردم منطقه اردهال هر شب برای برپایی آئین جز خوانی در آستان این امامزاده واجبالتعظیم حضور به هم رساندند و طبق سنوات قبل این آئین برگزار شد. مراسم سنتی مذهبی قالیشویان مشهد اردهال کاشان همه ساله در دومین جمعه مهرماه در آستان علی بن امام محمد باقر (ع) برگزار میشود. ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها - به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، مراسم روضه و مدیحه سرایی با تجمع هیئات مذهبی منطقه فرهنگی اردهال کاشان در آستان مقدس علی ابن محمد باقر علیه السلام برگزارشد. ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها - به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجتالاسلام مهدی سلیمانی در خطبههای این هفته نماز جمعه مشهد اردهال کاشان ضمن اشاره به برگزاری مراسمهای مختلف در آستان علی بن امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: پیشنهاد میشود سمیناری به نام اولین امام جمعه ایران یعنی امامزاده علی بن امام محمد باقر (ع) برگزار شود تا این شخصیت شریف بیشتر به عموم مردم معرفی شود.

۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها - به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، شهرستان کاشان از جمله شهرهایی است که به دلیل سابقه طولانی در ارادت مردمانش به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به دارالمومنین شهرت دارد چراکه جان و مال خود را بر کف دست گذاشته و در راه اعتلای دین و اسلام از هیچ تلاشی دریغ نکردند. این مسابقه عکاسی به منظور دعوت عمومی برای ارسال آثار عکاسی با تلفن همراه با محوریت ثبت تصاویر از کاروان پیادهروی عزاداران فین، مراسم جهانی قالیشویان و جمعه نشلجیها طراحی شده است. هرسال با فرارسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت صادق ال محمد (ص) مراسم روضه و سینه زنی در روز شهادت این امام همام در آستان مقدس علی ابن محمد باقر علیه السلام برگزار می شود. فرش وینتیج که نوعی فرش کهنه نمای ماشینی به شمار می رود، با استفاده از تکنیک های طراحی به صورت کهنه نما و یا آنتیک تولید می شود و در بازار عرضه می شود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
به برترین مرجع تخصصی فرش ماشینی در ایران خوش آمدید.
آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 13
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 370
  • بازدید سال : 1978
  • بازدید کلی : 103437
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی