loading...

برترین مرجع تخصصی فرش ماشینی در ایران

به برترین مرجع تخصصی فرش ماشینی در ایران خوش آمدید.

بازدید : 287
سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 زمان : 13:33

گلیم فرشها انواع گوناگونی دارند که گلیم خاص هر منطقه نقوش و طرح خاص آن منطقه را دارد و برگرفته از فرهنگ و هنر هر ناحیه می باشد. دلیل استقبال زیادی از این فرشها شده است. به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، مسعود بیگلری؛ معاون بازرسی و حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرفکنندگان این سازمان، از تشکیل پرونده برای 6 مرغ فروشی متخلف در بازرسیهای بهعملآمده بازار خبر داد.

فرش که پیشینهی آن هم به ایرانیان باز میگردد، برای همهی ما نقشی مهم در خانههایمان دارد و انتخاب و خرید آن میتواند یکی از دغدغههایمان باشد. به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه و به نقل از احسان صلاحی؛ معاون امور صنایع این سازمان، در سال 1399 که به فرموده مقام معظم رهبری ((مدظلهالعالی)) مزین به سال جهش تولید بود، یکی از محورهای اساسی و کلیدی وزارت صمت، نهضت ساخت داخل مبنی بر جای گزینی واردات به ساخت داخل بوده است. اسنپتریپ تخفیفهای متنوعی در اغلب روزهای سال دارد تا سفر و اقامتی اقتصادی در یکی از هتلهای کرمانشاه را سپری کنید.

خرید قسطی فرش ماشینی فرش نگین مشهد هلال برای راحتی شما عزیزان خرید قسطی فرش را در نظر گرفته است. شما خریداران می توانید از شرایط اقساط ۳۶ ماهه بدون پیش پرداخت و ضامن استفاده کنید و تا سقف ۵۰ میلیون تومان خرید خود را انجام دهید. برای دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تماس ۰۳۱۵۴۷۶۰۷۸۰ و ۰۹۳۹۳۶۱۸۱۸۳ یا شبکه های اجتماعی با ما در تماس باشید. برای خرید اقساطی فرش می توانید به صورت حضوری در نمایشگاه فرش نگین مشهد هلال واقع در شهرستان آران و بیدگل و یا مراجعه به نمایندگان ما در شهرستان ها اقدام به خرید خود کنید. همچنین برای آسایش شما امکان خرید اینترنتی فرش نیز محیا گردیده است. تفاوت خرید اقساطی فرش با خرید نقدی در خرید نقدی فرش شما از تخفیف بیشتری برخوردار هستید و در خرید قسطی فرش حداکثر با توجه به زمان اقساط که ۳۶ ماهه است شامل افزایش ۱۵% می گردد. همچنین از این مزیت برخوردارید که فرش قسطی خود را بدون پیش پرداخت خرید می کنید و ماهانه با پرداخت مبلغ کمی از فاکتور خود از آسایش بیشتری در خرید فرش برخوردار می شوید. برای اطلاع از قیمت فرش نگین مشهد هلال می توانید با ما در تماس باشید. تعدادی از ارزانترین هتلهای کرمانشاه در میدان فردوسی و خیابان مدرس قرار گرفتهاند. نزدیک به بیستون هم تعدادی هتل و اقامتگاه قرار دارند تا دسترسی مسافران به این اماکن تاریخی کرمانشاه راحتتر باشد. ایستگاه راهآهن کرمانشاه هم نزدیک به هتلهای کرمانشاه هستند و با تاکسی میتوانید خود را به هتل و اقامتگاه خود برسانید. با وارد کردن تاریخ مورد نظر خود برای مسافرت به کرمانشاه، لیست و قیمت هتلهای کرمانشاه برای شما نمایش داده میشود. برای مشاهده پیش شمارههای مناطق مختلف شهر تبریز به لینک زیر رجوع نمایید. در اسنپ تریپ با چند کلیک میتوانید پروازها و اقامتگاههای مختلف را بررسی کرده و با انتخاب مناسبترین گزینهها سفر خوشی را تجربه کنید. با ثبتنام در اسنپ تریپ و خرید از سایت یا اپلیکیشن امتیاز همراهی بگیرید، امتیازهایتان را به تخفیف تبدیل کنید و سفر ارزانتری داشته باشید. در اکثر روزهای سال با رزرو آنلاین هتل کرمانشاه از اسنپتریپ میتوانید از تخفیف بهرهمند شوید.

سفارش آنلاین با 10 درصد تخفیف. با دریافت دموی اطلاعات خریدی مطمئن و امن را تجربه کنید . به طوری که مؤلّف قابوس نامه- که از همعصران و خویشان او است- این ادّعا را قطعی تلقّی کرده است، میتواند دلایل چندی داشته باشد. فرش ولیعصر در سال ۱۳۷۰ در شهرستان گرگان خیابان ولیعصر روبروی عدالت ۳۹ افتتاح گردید و در طول این مدت با تلاش کلیه مدیران،کارکنان و حمایت بی دریغ مردم شریف در سال ۱۳۹۰ شعبه ی دوم خود را در خیابان امام خمینی گرگان بین آفتاب ۶ و ۴ افتتاح نمود که در جهت ارائه مرغوب کالاهای تولیدی و رعایت حقوق مصرف کنندگان و بدست آوردن سهم بیشتر در بازار، افتتاح فروشگاه طبقاتی در چهارطبقه ۱۰۰ متری طبقه ی منفی یک موکت، طبقه ی همکف فرش، طبقه ی دوم قالیچه و طبقه ی سوم تابلو فرش با اتحاد و همدلی و همبستگی برادران دنگچی در جهت رفاه حال مشتریان ارائه بهترین و معروف ترین برندهای کشور از جمله قالی سلیمان، زمرد مشهد، یلدای کویر با ظرفیت نمایش حدود هزار تخته فرش جوابگوی کلیه سلایق در طبقات اجتماعی می باشد. فرش ۷۰۰ شانه به دلیل قیمت بهصرفهتر و لطافت بیشتر، فرش موردنظر بسیاری از متقاضیان است و صد البته متقاضیانی که خواستار فرش ظریفتر، ریزبافتتر و با طرحهای پیچیدهتری هستند فرشهای با شانه بیشتر را میپسندند و باید قیمت بیشتری نیز بابت انتخاب خود بپردازند.

این کار نیز ساده است و کافیست که یک پارچه سفید نخی برداشته و خیس کنید و محکم روی فرش بکشید. ولی این تعداد رنگ و نخ عملا غیر واقعی می باشد و تنها به این مورد اکتفا میکنند که مثلا بر روی چند گره کنار هم (غیر قابل تشخیص) یک رنگ دیگر استفاده کرده اند. زیرا عوامل مختلفی وجود دارد که شما را برای انتخاب رنگ فرش سردرگم کند. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی شهر فرش فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. وجود نقش های متعدد و متنوع با استفاده از رنگ های بی بدیل گیاهی اصالت خاصی را به هنر این مرز و بوم بخشیده است. از سوی دیگر به تعداد گره های رنگ به کار رفته در طول فرش، تراکم طول فرش یا تراکم گفته می شود. مسعود بیگلری؛ معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرفکننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اظهار داشت: طی گشت زنی مشترک نماینده تعزیرات حکومتی، سربازان گمنام امام زمان (عج) و بازرسین این سازمان هکر نست جمعه، (15 اسفندماه) تعداد 318 حلب روغن 5 کیلویی در اتوبوسی که از شهرستان دزفول به کرمانشاه آمده بود کشف و ضبط گردید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
به برترین مرجع تخصصی فرش ماشینی در ایران خوش آمدید.
آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 122
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 208
  • بازدید سال : 2206
  • بازدید کلی : 103665
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی